Intrebari frecvente

  • imgCLIENTI

    • Î: Ce se intampla cu voucherele nefolosite?

      R: Ca si in cazul celorlalte tichete de valoare Up Romania, voucherele de vacanta nefolosite se pot returna de catre salariat angajatorului, la data stabilită de angajator sau la incetarea contractului de munca, iar angajatorul le returneaza catre Up Romania, in termen de maximum 30 de zile de la data expirarii lor pentru rambursarea valorii aferente sau inlocuirea cu vouchere valabile.

    • Î: Pot sa acord partenerilor ? Pot sa le ofer ca si premii pentru clienti / colaboratori ?

      R: Voucherele de vacanta pot fi acordate de catre angajatori doar personalului care are un contract individual de munca si functionarilor publici. Pentru actiunile de promovare a produselor sau serviciilor companiei recomandam tichetele cadou Cadhoc.

    • Î: Ce valori poate avea un voucher de vacanta ?

      R: Conform legislatiei in vigoare, valorile nominale ale voucherelor de vacanta pe suport hartie pot fi de 50 sau de 100 lei.

    • Î: Ce servicii pot fi platite cu voucherele de vacanta?

      R: Voucherele se folosesc pentru servicii turistice pe teritoriul Romaniei, iar acestea pot fi cazare, masa, transport, tratament balnear sau agrement. Important! pachetul achizitionat contine in mod obligatoriu servicii de cazare.

    • Î: Unde se pot folosi voucherele de vacanta?

      R: In unitati care au contract de afiliere cu emitentul voucherelor respective si care pot fi unitati de cazare autorizate (hoteluri, pensiuni, unitati de tratament balnear) sau agentii de turism licentiate.

    • Î: Se pot acorda salariatilor care nu lucreaza cu norma intreaga ?

      R: Da, se pot acorda vouchere de vacanta salariatilor care lucreaza cu norma partiala, cu conditia ca salariatii sa aiba functia de baza la angajatorul de la care primeste vouchere de vacanta.

    • Î: Cui se pot acorda voucherele de vacanta si cine suporta costurile acestora ?

      R: Angajatorii suporta integral costurile voucherelor de vacanta si pot fi acordate doar persoanelor incadrate cu contract individual de munca.

    • BACK TO TOP
  • imgCOMERCIANTI

    • Î: Factura aferenta voucherelor de vacanta o vizualizez pe acelasi site (chequeonline.ro) ca si in trecut pentru tichetele de vacanta?

      R: Da, pentru voucherele de vacanta aveti la dispozitie aceeasi platforma dedicata – Cheque Online prin intermediul careia aveti acces permanent la: Situatia platilor / Istoricul facturilor / Borderouri de rambursare/etc

    • Î: Cum se va realiza decontarea voucherelor de vacanta? In cat timp ne vom primi banii?

      R: Perioada de decontare pentru voucherele de vacanta pe hartie este de 10 zile.

    • Î: Care este numarul maxim de vouchere pe care il pot accepta intr-o zi? Exista limita de suma/ valoare?

      R: Nu exista limita de suma sau numar de vouchere pe care il acceptati in unitatea dvs.

    • Î: Cum semnalizam ca in locatia noastra acceptam vouchere de vacanta?

      R: Prin afisarea materialor de semnalistica pe care Up Romania vi le furnizeaza.

    • Î: Pot accepta voucherele de vacanta pentru produse non-turistice?

      R: Voucherele de vacanta sunt destinate exclusiv achizitionarii de servicii turistice. Este interzisa utilizarea voucherului de vacanta : in alte locuri decat in unitatile afiliate pentru achizitionarea altor servicii decat cele turistice prevazute de legislatia în vigoare este interzisa comercializarea voucherului de vacanta contra unei sume de bani

    • Î: Pentru ce servicii pot accepta plata cu vouchere de vacanta?

      R: Potrivit legislatiei, voucherele de vacanta sunt destinate exclusiv achizitionarii de servicii turistice pe teritoriul Romaniei, precum: sejururi turistice, cazare, masa, transport in scopuri turistice, tratamente/spa/masaj, sporturi asociate (catarare, parapanta, etc), activitati de agrement (calarie, pescuit).

    • Î: Cum procedez in cazul in care clientul renunta la/ anuleaza serviciile platite cu vouchere de vacanta?

      R: In acelasi mod in care procedati in cazul in care clientii anuleaza sau renunta la serviciile rezervate/ achitate cash sau cu card bancar.

    • Î: Cine imi instruieste angajatii?

      R: Formarea despre voucherele de vacanta va fi facuta in intern pe baza materialelor primite de la Up Romania.

    • Î: Ce trebuie sa fac pentru a accepta voucherele de vacanta?

      R: Va recomandam sa incheiati chiar acum un contract / act aditional cu unitatea emitenta de vouchere de vacanta Cheque Vacances, emise de Up Romania.

    • BACK TO TOP
  • imgUTILIZATORI

    • Î: Se pot acorda salariatilor care nu lucreaza cu norma intreaga?

      R: Da, se pot acorda vouchere de vacanta salariatilor care lucreaza cu norma partiala, cu conditia ca salariatii sa aiba functia de baza la angajatorul de la care primeste vouchere de vacanta.

    • Î: Ce servicii pot fi platite cu voucherele de vacanta?

      R: Voucherele se folosesc pentru servicii turistice pe teritoriul Romaniei, iar acestea pot fi cazare, masa, transport, tratament balnear sau agrement. Important! pachetul achizitionat contine in mod obligatoriu servicii de cazare.

    • Î: Unde se pot folosi voucherele de vacanta?

      R: In unitati care au contract de afiliere cu emitentul voucherelor respective si care pot fi unitati de cazare autorizate (hoteluri, pensiuni, unitati de tratament balnear) sau agentii de turism licentiate.

    • Î: Cui se pot acorda voucherele de vacanta si cine suporta costurile acestora?

      R: Angajatorii suporta integral costurile voucherelor de vacanta si pot fi acordate doar persoanelor incadrate cu contract individual de munca.

    • Î: Se pot folosi in strainatate?

      R: Conform prevederilor legislative, voucherele de vacanta se pot folosi pentru servicii turistice doar pe teritoriul Romaniei.

    • Î: Ce informatii utile imi sunt necesare cand folosesc voucherele de vacanta?

      R: Beneficiarii pot folosi voucherele de vacanta in baza actului de identitate numai pentru achizitia serviciilor turistice de la unitatea afiliata. Nu se acorda rest la voucherul de vacanta pe suport hartie. Nu se pot schimba contra unei sume de bani. Se folosesc doar pentru servicii turistice.

    • BACK TO TOP

Ai nevoie de mai multe informatii?

Suntem aici sa te consiliem

Operator de date cu caracter personal inregistrat sub nr.18555 la A.N.S.P.D.C.P.